Oblikovanje blagovne znamke – branda, je proces
PODOBEN GRADNJI
Kaj je dober brand?
Dober brand – služi.
- na eni strani lastniku, tako da služi denar in
- na drugi (prvi!) strani svojim kupcem, ker jim prinaša vrednost, ki jo ti pričakujejo.
Dober in profitabilen brand stoji na treh stebrih
Če en steber popusti, se zruši vse.
Ti trije stebri so:
1. kvaliteten imidž: vizuali + zgodba … + usklajenost komunikacije na vseh kanalih + kongruenca (da se slika in ton ujemata z življenjem v podjetju) … skratka, zgraditi dober imidž ni mala mal’ca
2. odlična uporabniška izkušnja kupca na vseh točkah dotika – če svojega kupca ne poznate “v dušo” je to umetnost izvesti.
3. usklajeni in “porihtani” (vsi) procesi znotraj podjetja
Trije stebri so tri področja, ki omogočajo, da vodite in usmerjate “življenje” vašega branda in da gradite močne vezi s svojimi strankami in dosegate svoje cilje.
Kako postavimo te tri stebre in kako jih vzdržujemo?
Tako kot pri vsaki gradnji, se vse začne s projektom in načrti za posamezni del objekta. Pripraviti se morate na to, kar vas čaka – ta načrt je strategija blagovne znamke.
Naslednji korak je priprava na gradnjo izbira materialov za gradnjo.
Pri blagovni znamki so ti materiali vizualni in zgodba, podana v primernem “copy-u” (teksti) – vse to je identiteta blagovne znamke …
Pri gradnji rabite nadzornika, ki pazi na vas in vaš interes, pri identiteti branda pa sem to jaz.
Ko ste pripravljeni, da “zasadite lopato” in začnete graditi, je čas oblikovanje blagovne znamke. To ni samo vizualna identiteta.
Vključuje vse kar potrebujete, da se boste razlikovali od konkurence in da boste pritegnili pozornost svojih kupcev, ter se z njimi povezali.
Da postaviš in vzdržuješ dober brand rabiš načrt, rabiš dobre materiale, vztrajne izvajalce, nadzornika in potrpljenje.
NAREDIMO NAČRT
Začnemo s strategijo blagovne znamke
Strategija branda je načrt, kako se bodo vaši kupci in vaša ekipa (zaposleni in zunanji sodelavci) zaljubili v vaše podjetje.
Je celovit načrt kako boste gradili blagovno znamko.
Strategija temelji na vaših prepričanjih, vrednotah in viziji – na “sveti trojici”, brez katere je težko doseči cilje.
Strategija blagovne znamke je temelj vseh odločitev, ki jih boste sprejemali v prihodnosti in vključuje:
IZBEREMO MATERIALE ZA GRADNJO BRANDA
Identiteta branda odraža strategijo in gradi vašo prepoznavnost
Identiteta branda je vizualna (dizajn) in vsebinska (zgodba in besedila).
Kako ti “materiali” za gradnjo branda izgledajo, kako jih boste uporabljali in kaj boste z njimi komunicirali vizualno in vsebinsko – vse to je del vaše brand identitete.
Identiteta branda lahko vključuje:
GRADNJA BRANDA SE LAHKO ZAČNE
Pravilna izvedba in aktivacija branda pritegneta pozornost in naredita dober vtis
Izvedba branda je namenjena temu, da vaša strategija in identiteta blagovne znamke zaživita v srcih in mislih vaših strank in vaše ekipe.
Identiteta in duša branda se odražata povsod kjer se blagovna znamka pojavi, na prav vseh “točkah dotika” s svetom.
Sem sodijo: oblikovanje vaših prostorov, produktov, prodajnih mest, …
Ne pozabite izkoristiti niti najmanjše priložnosti, da naredite dober vtis na svoje kupce in tiste, ki to še niso.
Kakšna je moja metoda dela in proces po katerem vas pripeljem do želenih rezultatov?
Kdo je FormingBrands
Hej! Jaz sem Lana in oblikujem brande, ki (pre)oblikujejo svet. Sem manifesting generator in moj element je voda – nora kombinacija; kreativna empatka z enciklopedičnim znanjem, na 20+ let izkušenj. Kava?
Moje delo
Vsak moj projekt je unikaten, proces dela pa je zelo sistematičen in jasen. Jasnost mi pomeni skoraj toliko kot spoštovanje edinstvenosti vsake moje naročnice in naročnika.
ZAUPAJO MI PODJETJA iz različnih branž
Pomagam jim dosegati odlične rezultate pri:
- povečanju prepoznavnosti,
- postavljanju sistemov za prodajne in po-prodajne aktivnosti,
- pri izboljšanju uporabniške izkušnje za njihove stranke in
- pri internem marketingu.