Čebele so spretne graditeljice in v Studiu Čebela projektirajo odlične objekte


Izziv:

Preoblikovanje logotipa je bolj zahtevno kot oblikovanje popolnoma novega logotipa. Opustiti staro in ga zamenjati z novim ni prav lahko.

Počaščena sem, da so mi arhitekti Studia Čebela, kjer že druga generacija projektira čudovite in funkcionalne prostore, dovolili pre-oblikovati njihov logo-

Njihov brief je bil “Renoviraj prosim – samo ne nam tipografije spreminjat.”.


Rešitev:

.. in “hiša Čebela” je dobila prenovo vizualne identitete … pod budnim očesom u.d.i.a. Čebele.

Ohranila sem barve. Barve so zelo pomembne.

Ena prvih stvari, ki jih opazimo, in to na nezavednem nivoju naše percepcije, so barve. Poznavanje principov po katerih delujejo naši stari možgani – tisi, ki se jim “n moremo upirati”, pride zelo prav tudi pi oblikovanju.

Ohranila sem tipografijo – vrsto pisave. Ker je posebna in ker je pomembna.

Se pa nisem mogla upreti temu, da se z njo malo poigram. Rada to počnem. In tako sem “ožen’la” in “za zmeri” povezala u s Č-jem.

Prepoznavni znak (#FunFact: to je uradno ime za logotip 😉) sem nadgradila. “Iz “Pravemu logotipu”, kjer je beseda prepoznavni znak, sem dodala znak:

čebelo v hiški.

Ker to so čebele: graditeljice doma, skupnosti, sistema, …

Pika na koncu pa je v Studiu Čebela začetek … prva pika, s katero se začne prva črta načrta novega objekta ali pa vrhunske zunanje ureditve.


Razmišljate o svoji blagovni znamki in kako bi lahko bilo to tudi za vas koristno investirati v njeno grafično podobo, pa niste sigurni – al’ ja, al’ ne?

Lahko se dobimo na (nezavezujočem in brezplačnem) spoznavno svetovalnem srečanju – da se spoznamo in ugotovimo ali je to za vas prava investicija.