logo, embalaža izdelkov & celostna grafična podoba
Od njive, do mize al’ pa do lončka z vložninami, sokovi, sirupi …
Bilo je zgodaj pozimi, ko smo se srečali, in sta mi Maja in Andraž razkazala svoje posestvo. Povedala sta mi celo svojo zgodbo kako in zakaj sta prišla v Podvin, kaj je botrovalo odločitvi, da svoje otroke vzgajata prav tu, kjer se raztezajo nasadi malin, jagod, špargljev, orehov …
Ta zgodba je duša blagovne znamke “posestva Najin vrt” in ujela sam jo, ko sem se lotila oblikovanja logotipa logotip.
Njun brief je bil “V logotu želiva v rokah držati najino celo družino in najine štiri njive.”.
Razmišljate o svoji blagovni znamki in kako bi lahko bilo to tudi za vas koristno investirati v njeno grafično podobo, pa niste sigurni – al’ ja, al’ ne?
Lahko se dobimo na (nezavezujočem in brezplačnem) spoznavno svetovalnem srečanju – da se spoznamo in ugotovimo ali je to za vas prava investicija.