“Kuhanje” svežega logotipa za KULinarika.net – sLOVEenija kuha z nami

Izziv:

Dobro znana in uspešna blagovna znamka Kulinarika-net je eden največjih spletnih portalov za izmenjavo receptov v regiji. Po več kot desetletju so si zaželeli osvežiti vizualno podobo svoje blagovne znamke.


Cilj:

Brand refresh – osvežitev vizualne podobe blagovne znamke, na način, da bo bolje nagovarjal ciljno publiko. Ta na eni strani zori, po drugi strani pa prihaja mlajša generacija, ki je vajena in tudi pričakuje, da je brand vizualno sodoben.


Inspiracija:

Kulinarika “brbota” v loncu, v katerega se ob točno določenem trenutku potopi žlici. Z žlico zajamemo, nato pa poduhamo in poizkusimo, … in lahko se nam zgodi, da nas okusi in arome prestavijo v neko čisto novo dimenzijo.

Kulinarika zajema življenje z veliko žlica, medtem, ko Slovenija kuha z njimi.


Ste razmišljali o osvežitvi grafične podobe (in strategije) vašega podjetja in branda, pa niste sigurni – al’ ja, al’ ne?

Lahko se dobimo na (nezavezujočem in brezplačnem) spoznavno svetovalnem srečanju – da se spoznamo in ugotovimo ali je to za vas prava investicija.