Brand strategija ni “k’r neki”


Preden postavite hišo, potrebujete načrt in čvrste temelje. Preden investirate v dizajn, spletno stran, oglaševanje ali embalažo … prav tako potrebujete načrt = brand strategijo.



📍 45 minut. Brez prodajanja. Samo analiza in 1 konkreten predlog, kaj lahko takoj naredite za svojo boljšo prepoznavnost.



Noben korak pri izdelavi brand strategije ni brez veze ali slučajen.



  • vse kar počnete in zakaj to počnete,
  • zakaj so vam določene stvari pomembne (in druge ne),
  • za koga jih počnete in zakaj so le-te njim pomembne,
  • kako vas dojemajo vaši kupci in s kom vas primerjajo;

Kaj vključuje brand strategija






Kaj se zgodi, če ni brand strategije?




Moj pristop





Še ostali stebri na katerih stoji močan brand:




Mnenja mojih strank:

  • “Naši produkti so tehnično dovršeni. A dokler nismo prenovili branda z Lano, tega trg ni zaznal. Zdaj je vse, od vizualov do tega kaj objavljamo na LinkedInu, usklajeno s tem, kar dejansko znamo in zmoremo..”

    Lastnik in direktor,
    družinsko podjetje – strojegradnja
  • “Lana nam je pokazala kaj vse je možno, ko imaš red, fokus in končno prepoznaven obraz. Vsem nam – prodaji IN nam razvojnikom (merketinga nimamo), je pomagala razumeti, kaj sploh pomeni imeti močno znamko”

    Tehnični direktor
    proizvodno podjetje – plastičarstvo
  • “Lana ni govorila v floskulah. Zna spraševati tako, da te “porine” v strateško razmišljanje – in potem je znala iz tega narediti nekaj, kar ima smisel tako za nas v ekipi, kot za trg”

    Direktorica, druga generacija družinskega podjetja – tehnično podjetje

Zgradimo trdne temelje za vaš brand