Ekipa dobrih ljudi LUC Celje je investirala v prenovo logotipa
Preoblikovanje logotipa je bolj delikatno kot oblikovanje popolnoma novega logotipa.
Obstoječi logo je bil dolga leta “obraz” blagovne znamke.
Preoblikovanje logotipa – to so vedno posebni projekti, ki se jih lotim predvsem z veliko spoštovanja.
Vzamem si še dodaten čas, da spoznam naročnika – njegove vrednote in DNK, da res razumem njegovo povezanost s ta starim logotipom.
Ekipa odličnih (ne samo dobrih) ljudi Ljudske univerze Celje mi je podarila zaupanje in se prepustila. Pomembna točka njihovega briefa je bila: “nočemo knjig in sovic v logotipu in želimo si zgodbe“.
In to so dobili.
Odmaknila sem se od tradicionalne barvne sheme in popolnoma ignorirala ikonografijo Celja – ne boste verjeli, kako močno smo Celjani navezani na naše tri rumene zvezde na modri podlagi.
Modro sem posvetlila, ker sem želela barvo neba, ker samo nebo je meja, ko gre za znanje.
Rumeno sem zamenjala z živahno, pomladno zeleno, ker sem želela podčrtati trajnostnost, ki jo ta ustanova živi.
Ljudsko univerzo Celje vsi v mestu poznamo kot “LUC” in prav LUC sem postavila v fokus tega razpoznavnega znaka.
Črka U je namerno prekinjena – tako kot veliko ljudi prekine svojo pot izobraževanja ali pa nekaj od zunaj vpliva na to, da ga prekinejo.
LUC “je objet” v pravokotnik, ki je na levi in desni odprt, tako kot so vrata LUC-a vedno odprta za vse, ki želijo nadgraditi svojo izobrazbo. Vstopite!
Razmišljate o svoji blagovni znamki in kako bi lahko bilo to tudi za vas koristno investirati v njeno grafično podobo, pa niste sigurni – al’ ja, al’ ne?
Lahko se dobimo na (nezavezujočem in brezplačnem) spoznavno svetovalnem srečanju – da se spoznamo in ugotovimo ali je to za vas prava investicija.