Od “zakaj je lajf boljši zarad’ kave” do dnevnega Qfeta
[kufè -éta m (ȅ ẹ́) pog. kava: prinesi zavitek kofeta / ne pijte preveč kofeta; iz hiše je dišalo po kofetu]Qfe je več kot kava in oblikovanje blagovne znamke je več kot dober logotip in embalaža, ki se ji ni moč upreti.
Ko pomislimo na blagovno znamko, na brand, je prva misel pogosto: logo. Vem iz izkušenj, ker kadar vprašam “Kaj za vas predstavlja “identiteo blagovne znamke?” po navadi dobim odgovor: “Ja, logo je to, ne?!”
Je. Tudi, Ampak majhen del (več o povezanosti logotipa in identitete branda si lahko preberete tukaj). Identiteta branda je še veliko, … veliko več.
Identiteta blagovne znamke zajema različne elemente in vsem je skupno to, da sporočajo … govorijo … komunicirajo kdo ste, kaj ste, zakaj ste in – najpomembneje, za koga ste.
Je brand (in vi) igriv in prijeten ali strokoven in tradicionalen… ?
Kaj sporočajo barve vašega branda in kaj tipografija (oblika črk)?
Kaj pa vaš ton in način s katerim nagovarjate svoje kupce?
Kakšen občutek daje fizični prostor v katerem predstavljate brand – trgovina, pisarna, skladišče, vaši ljudje na terenu, …?
Je v skladu s tem kako si želite, da vas vaše stranke vidijo in dojemajo … kako se VI vidite?
Dobra identiteta blagovne znamke se ujema s strategijo blagovne znamke. Pravilno komunicira svetu, kdo ste in kaj predstavljte.
Odlična brand identiteta te osnovne zahteve presega. Poskrbi, da je upoštevan vsak detajl, da je komunikacija dosledna in kongruentna ter na ta način gradi močno povezavo z vašo ciljno publiko.
Razmišljate o svoji blagovni znamki in kako bi lahko bilo to tudi za vas koristno investirati v identiteto in strategijo branda, pa niste sigurni – al’ ja, al’ ne?
Lahko se dobimo na (nezavezujočem in brezplačnem) spoznavno svetovalnem srečanju – da se spoznamo in ugotovimo ali je to za vas prava investicija.