Ali podjetje res rabi logotip?
Rabi, in tudi ne nujno. Precenite sami.
Logotip naredi vtis na stranko (ali pa ga ne). Je simbol in prikaz, ki ujame vaše bistvo – in ljudje smo sprogramirani, da v nano sekundi dojamemo vse vizualno.
Logotip posreduje informacijo o tem, kaj podjetje (brand) predstavlja. V bistvu je vizualno sidro, ki pomaga, da se ločite od konkurence.
Ko podjetje ves čas uporablja isti logotip na vseh svojih komunikacijskih kanalih (spletna stran, družbena omrežja, embalaža, promocijski materiali), se ta prepoznavnost poglablja. Ljudje (kupci) lažje vzpostavijo čustveno povezavo s takšno blagovno znamko, to pa povečuje možnosti, da se bodo k njej vračali in jo priporočili naprej.
Je lahko kaj narobe, če nimate logotipa?
Kadar podjetje nima logotipa ni tako hudi kot to, da ima logotip, ki pa ga “šlampaso” in nedosledno uporablja. Nedoslednost je največji greh in autogol, s katerim podjetja (brand) sporoča, da mu je vseeno.
Kadar je logotip premišljeno zasnovan in ga podjetje dosledno uporablja (navodila za uporabo so del osebne izkaznice, ki jo vedno dodam k logotipu) daje s tem jasen signal, da je strokovno, zanesljivo in da se zavedajo kdo so, kaj predstavljajo, za koga so tu in kam gredo.
Logotip je orodje za izgradnjo zaupanja in pripadnosti.
Kako poteka projekt oblikovanja logotipa?
Oblikovanje logotipa je relativno hiter projekt – ko komunikacija med nami lepo teče, je lahko narejen že v treh tednih.
Ko mi poveste kaj si želite, ko od vas dobim “brief”, lahko začnem oblikovati.
Nato pripravim osnutke in vam jih predstavim; med tremi (3) izberete tistega, ki vam je najbolj všeč in na tem delam naprej.
Nato sledijo popravki, t.i. korekture. Nekateri oblikovalci ponujajo neomejeno popravkov na izbranem osnutku. Jaz jih ne.
Po 20+ letih sodelovanja z naročniki iz različnih branž in industrij … in po skoraj 100 oblikovanih logotipih, lahko z gotovostjo trdim, da so redko potrebne več kot tri (3) korekture. To vem iz izkušenj.
V vseh teh letih sem samo z dvema naročnikoma “štrikala” s korekturami “neomejeno”.
Rezultat: izgubili so veliko dragocenega časa, na koncu pa so eni potrdili logo, ki smo ga imeli po 2. korekturi, drugi pa osnutek, preden smo ga začeli masakrirati z n-timi popravki.
Da povzamem kaj dobite, ko naročite oblikovanje logotipa pri meni:
- do 3 osnutki logotipa
- do 3 korekture na izbranem osnutku
... nato pa logotip s svojo “osebno izkaznico”, v kateri je:
- logotip v vektorski in rastrski datoteki
- logotip v pripadajočih barvnih shemah in v različnih barvnih zapisih (cmyk, rgb, hex, Pantone …)
- tipografije (pisave) in navodila za uporabo pisav
- navodila s priporočeno in odsvetovano rabo logotipa
- E-podpis
- favicon
- poslovna vizitka
Če vas zanima kako je sodelovati z mano, mi pišite, da se dogovorimo za srečanje – da se spoznamo in ugotovimo “kako smo za skupaj”.