Izvedba in aktivacija branda

Izvedba in aktivacija blagovne znamke je delo – zdaj “zidamo”.

Kako aktiviramo blagovno znamko bo vplivalo na to kako se bo ta uveljavila – kako bo prepoznana.

FormingBrands-izvedba-in-aktivacija-blagovne-znamke

Pri aktivaciji branda je ključno:

  • grafično oblikovanje ,
  • uporabna in prodajna spletna stran,
  • notranja oprema prostorov podjetja in delovna oprema (obleke, orodje, …),
  • razstavni prostori (če hodite na sejme)…
  • inovativna in lepo oblikovana embalaža,
  • urejeni protokoli komunikacije na VSEH stičnih točkah*, kjer se vaše podjetje sreča s strankami.

Izvedba in aktivacija branda vključuje tudi “notranji branding” – ta se posveča “sebi” in zaposlenim.

Ker če oni ne verjamejo v “hišo kateri pripadajo”, kdo potem bo?! .. tukaj se dotaknemo teme razvoja kadrov.

V ta del aktivacije branda sodijo:

  • usposabljanja zaposlenih,
  • (custom designed) team-buildingi in
  • interno oglaševanje.

Razen, če ste na trekingu po puščavi in udeležencem ponujate vodo. V tem primeru vse kar sem omenila zgoraj, ne velja.

Glede na to kaj želite doseči, oblikujem rešitev, ki
vas bo pripeljala do cilja.

Custom made* rešitve po meri, za to kar potrebujete vi.

Izvedba in aktivacija brand strategije ni “neskafe”*, narejeno po metodi “vlij vrelo vodo – premešaj – popij”.

Ko je brand oblikovan in je strategija postavljena, je čas, da blagovno znamko “pozidamo” in izgradimo v nebo.

*neskafeja res ne maram, razen, če sta v njem potopljeni dve veliki kepici vaniljevega sladoleda in orng smetane povrhu … in konkretna doza čokoladnih “mišjih drekcev” za dekoracijo..

Da blagovna znamka pridobi na prepoznavnosti, so potrebni doslednost, vztrajnost (tudi trma ni odveč) … in čas.

Prvi korak pri izvedbi in aktivaciji branda je spoznavanje vaših ciljev, planiranega budgeta in časovnice.

Skupaj z vašo ekipo (prodaja, marketing, razvoj produktov, kadrovska, lastnik(i) …) razvijem načrt aktivacije po vaši meri.

ZAUPAJO MI PODJETJA iz različnih branž

Pomagam jim dosegati odlične rezultate pri:

  • povečanju prepoznavnosti,
  • postavljanju sistemov za prodajne in po-prodajne aktivnosti,
  • pri izboljšanju uporabniške izkušnje za njihove stranke in
  • pri internem marketingu.
aluvar-izvedna-in-aktivacija-branda-FOrmingBRands-LanaStojanZavasnik-reference--01
DUKIN_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference--21
EdilonSedra_Nemcija-Nizozemska_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference--21
PROTEAM_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference
KOOP_izvedba-in-aktivacija-branda-FOrmingBRands-LanaStojanZavasnik-reference--13
ADRIA_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference
CuisinebyPlastikaSkaza_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference
KHDcoaching_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference
EMOnovum_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference
HisaVinEMINO_izvedba-in-aktivacija-branda-FormingBrands-LanaStojanZavasnik-reference

Nekaj mojih referenčnih del si lahko pogledate tukaj:

Še ostala področja procesa ustvarjanja močnega branda:

FormingBrands-identiteta-blagovne-znamke-oblikovanje

Oblikovanje identitete branda

Identiteta branda je obraz, je “osebna izkaznica” vaše blagovne znamke. Brez tega ni imidža, ki bi navdušil.
Je način kako se razlikujete od množice podobnih na trgu

FormingBrands-strategija-oblikovanje-blagovne-znamke

Brand strategija

To je načrt in hkrati temelj za rast in razvoj vaše blagovne znamke. Je načrt kako boste gradili svoj brand in dosegali cilje.

Kako delo z menoj doživljajo moje stranke: