CGP – kaj je to in zakaj je modro investirati v to orodje
CGP (priročnik celostne grafične podobe) je temeljni dokument vsake blagovne znamke. V njem so zajete smernice za oblikovanje in vzdrževanje vizualne podobe podjetja (blagovne znamke).
CGP je orodje s katerim podjetje skrbi za konsistentnost vseh komunikacijskih materialov. Njegova funkcija je zagotoviti, da so vsi vizualni elementi podjetja, kot so logotip, barve, pisave in slog komunikacije, usklajeni in prepoznavni ne glede na kanal ali platformo, kjer se pojavijo.
Z dobrim CGP-jem podjetje deluje bolj profesionalno, kredibilno in prepoznavno na trgu.
Imeti CGP je pomembno, ker omogoča doslednost in olajša delo vsem, ki ustvarjajo vsebine za znamko – od oblikovalcev do tržnikov. S tem priročnikom podjetje prihrani čas, ker so smernice jasno določene in se izogne neskladjem, ki bi lahko škodila prepoznavnosti in ugledu blagovne znamke.
Kaj je tipično vsebina CGP-ja?
- Logotip in pravila njegove uporabe – prikaz različic logotipa (barvni, črno-beli, različne postavitve) ter navodila za dovoljeno in odsvetovano rabo (na primer raztezanje, spreminjanje barv).
- Barvna paleta – definirane primarne in sekundarne barve ter različni barvni zapisi (CMYK, RGB, HEX) za dosledno uporabo na vseh komunikacijskih kanalih.
- Tipografija – predpisane pisave za naslove, podnaslove in besedilo.
- Vizualni elementi in slog fotografije – slog ikon, ilustracij in smernice za izbor fotografij, da vizualni materiali podpirajo identiteto znamke.
- Ton komunikacije – opredelitev tona komunikacije (formalna, prijazna, strokovna itd.), da je način komuniciranja skladen s podobo znamke.
Ste razmišljali o priročniku vaše celostne grafične podobe in kako bi lahko bilo to tudi za vas koristno orodje, pa niste sigurni – al’ ja, al’ ne?
Lahko se dobimo na (nezavezujočem in brezplačnem) spoznavno svetovalnem srečanju – da se spoznamo in ugotovimo ali je to za vas prava investicija.