Kdo je FormingBrands
IN KAJ PRI SVETLI VIJOLICI, TO POMENI
“Kdo” je FormingBrands*
to je ajnfoh razložit
(ajnfoh je štajersko za enostavno)
“Kaj” je FormingBrands?
to ima pa dva pomena:
*Rada se igram z besedami – zato tudi FormingBrands .. igram se s pomeni, simboli, asociacijami, metaforami in vsem kar da žmoht temu kar želim(o) povedati. Rada imam »word puns« in humor … brez tega je svet pepelnat.
1. FormingBrands kot samostalnik
= brandi**, ki jih ustvarjam, prenavljam, osvežujem in revitaliziram so taki, da (so)oblikujejo svet, ga formirajo in mu dajejo svoj edinstven pečat.
2. FormingBrands kot glagol
= ime za to kar počnem in to je, da oblikujem, gradim in v »življenje spravljam«, formiram, brande.
**BRAND-u ,lepo po slovensko, rečemo blagovna znamka. Izjemno sem ponosna, da je moja materinščina slovenščina – mislim, da je naš jezik najlepši na svetu (čeprav ga zna kdo primerjati, da je križana z matematiko) … a ker živimo v globalni, digitalizirani dobi uporabljam namesto blagovna znamka besedo brand. Verjamem, da razumete in mi tega ne boste vzeli za slabo.
FormingBrands sem v glavnem (a ne samo) jaz – Lana Stojan Zavašnik
… in to je moja zgodba:
Ko sem bila mala, sem se počutila zelo osamljeno z mojim imenom. Lana. Uhhh …! Zakaj ne Petra? Tako zelo sem si želela biti »Petra«…
Potem pa mi je mami povedala zgodbo. Zgodbo o tem, kako si je želela deklico* z modrimi očmi, barve lanenih cvetov … in da ji bi dala ime Lana.
*Sin bi bil Martin, ker prvi sin pri Stojanih je vedno Martin … razen, če »pade na sekir’co«, kot je rekel moj Deda Martin 😉… v tem primeru je Alja … al pa Lana. Prosim odpustite politično nekorektnost mojemu pokojnemu dedu – rojen je bil 1913 leta
Da sem dokaj zgodaj v svojem življenju razumela kaj pomeni, ko mal’ ven štrliš – ko si te vsi zapomnijo (ker pač nisi »Petra«) se je kasneje izkazalo za darilo; kmalu sem razumela kako pomembna je zgodba, ki nam pomaga sprejeti in procesirati informacije in čustva.
Že vidite povezavo z brandi?
Že slutite kako pomembno je biti drugačen in kako pomembna sta glas in zgodba branda, ki vas povezujeta z vašim “plemenom**”?
**več o tem kaj je »vaše pleme« in zakaj je pomembno, najdete tukaj.
Nazaj na zgodbe!
Moja je redko tekla naravnost kot avtocesta. Še vedno ovinka in je polna postankov na razglednih točkah.
Pri 4 letih sem vedela samo, da si želim igrati violino in plesati balet. Z baletom se ni izšlo, z violino je šlo bolje. Ko sem zrasla, sem presedlala na violo in se družila z njo vse do vrat glasbene akademije, ki jih nisem nikoli prestopila.
Sem se pa v 15. letih igranja v godalnem in komornem orkestru … in v kvartetu, naučila, poslušati in slišati.
Naučila sem se slediti navodilom in voditi ter oceniti, kdaj je nujno treba narediti po svoje …
Naučila sem se “v nulo” vedno oddelati in odigrati svoj del partiture, pa če še tako majhen (picikato podlaga viol, pod violinskim solom Vivaldijeve Zime na primer) – ker vsak delček je pomemben za končen vtis.
OK!
Nazaj na mojo ovinkasto pot…
Nisem samo oblikovalka in brand strateginja, nisem samo “kick a**s” projektna vodja*** in maestra design thinkinga – to bi bilo preveč “naravnost”.
Sem tudi ljubiteljica jezikov. V jezikih sanjamo, se ljubimo, proslavljamo in poslavljamo, … Rada imam kako jeziki povezujejo naše zgodbe, svetove in kulture in kako so zemljevid sorodstvenih vezi narodov. Študij indologije in filozofije, kamor sem presedlala iz študija arhitekture, mi je dal veliko širine in znanj, ki so raketno gorivo za mojo kreativnost.
Za povrhu znam biti tudi dolgočasno sistematična (hvala deda Martin, da si me okužil s strojniško natančnostjo in mojemu potrpežljivemu možu, ki me še vedno spomni kako pomembna je), še posebej ko začnem z novim projektom.
Rada imam roke
Pa ne tiste, ki prijemajo, se rokujejo, rišejo in gnetejo … ampak »roke« z ozkim o-jem. Ko rok postavim(o), se ga držim(o). Enako velja za dogovore.
Ko sem bila vodja marketinga in vodja projektov razvoja novih izdelkov v velikih, tehnično-proizvodnih podjetjih, sem te izkušnje nadgradila še s študijem ekonomije in marketinga. Odprl se mi je nov pogled na to, kaj podjetja (še posebej razvojno tehnološka in proizvodna) zares rabijo.
Po 20+ letih dela sem svoje znanje in izkušnje podčrtala še z Level C certifikatom za brand stratega pri zvezdi brandov, Andiju Staru, in starosti oblikovanja blagovnih znamk, Martyu Neumeierju (#gogoogle).
Če ste zdržali z branjem do tu – hvala.
To pomeni, da sem “ugrabila” vašo pozornost in (upam) nahranila vašo radovednost.
Moja pot ovinka naprej. Vloge, v katere vstopam, si sledijo in vsaka me obogati in izgradi, vsaka obrusi še kakšno mojo faseto.
Podobna sem vam … podobna sem – tebi.
Lovim čas, čeprav ga je za vse dovolj. Bojim se smrti, čeprav vem, da je mehka in mirna, ko ji prideš blizu. Hrepenim po ljubezni, čeprav je moje življenje prepojeno z njo.
Verjamem …
… verjamem v ljudi in brande, ki so zvesti sebi, svojim vrednotam in “svojemu plemenu” in verjamem, da dober dizajn spreminja svet na bolje.
… verjamem, da so za dobro življenje (ljudi in brandov) pomembni strast do tega kar počnemo, sočutje in radovednost.
… verjamem, da izjemen dizajn ni rezerviran za izbrance in bogate milijarderje, in da si vsakdo zasluži imidž, dizajn, embalažo, … ki so videti svetovno, tako da lahko stopijo ob bok velikanom v svoji panogi.
… verjamem, da ima vsak svojo edinstveno zgodbo, ki jo je vredno povedati svetu.
… verjamem, da je življenje boljše zaradi kave, čokolade in psov … in filmov Tima Burtona.
… verjamem v humor, kot orodje za kreativno viharjenje možganov.
… verjamem v maksimo oblikovalca, ki ga izjemno cenim in sem se imela priložnost družiti z njim, Roberta L Petersa, da:
“Dizajn ustvarja kulturo. Kultura oblikuje vrednote. Na vrednotah pa stoji prihodnost”.
Rada …
… rešujem skandinavke in luščim pražene bučnice.
… kupujem flance in vrtnarim brez rokavic … in bijem bitko z rdečimi lazarji (#no_pasaran💪!!)
… imam zvok škržatov na Lokrumu, ki preglasijo glasove ljudi.
… imam tišino jutra medtem, ko sprehajam naše pse
… imam obdobje Bauhaus in hiše A. L Wrighta, Geminianija, sire in kavo (črno in grenko).
… kupujem in berem knjige natisnjene na papir; enako velja za časopise.
Ste pripravljeni na korak, ki vas bo postavil ob bok najuspešnejših v vaši branži?
Kontaktirajte me in dogovorimo se za srečanje ob kavi – v živo ali pa na daljavo.
Želim si slišati kaj se dogaja pri vas. Raziščimo kje imate skrite rezerve in kaj vas loči do preskoka višje.