Kdo je FormingBrands

“Kdo” je FormingBrands*

to je ajnfoh razložit

(ajnfoh je štajersko za enostavno)

“Kaj” je FormingBrands?

to ima pa dva pomena:

1. FormingBrands kot samostalnik

= brandi**, ki jih ustvarjam, prenavljam, osvežujem in revitaliziram so taki, da (so)oblikujejo svet, ga formirajo in mu dajejo svoj edinstven pečat.

2. FormingBrands kot glagol

= ime za to kar počnem in to je, da oblikujem, gradim in v »življenje spravljam«, formiram, brande.

FormingBrands sem v glavnem (a ne samo) jaz – Lana Stojan Zavašnik

… in to je moja zgodba:

Ko sem bila mala, sem se počutila zelo osamljeno z mojim imenom. Lana. Uhhh …! Zakaj ne Petra? Tako zelo sem si želela biti »Petra«…

Potem pa mi je mami povedala zgodbo. Zgodbo o tem, kako si je želela deklico* z modrimi očmi, barve lanenih cvetov … in da ji bi dala ime Lana.


Že vidite povezavo z brandi?

Že slutite kako pomembno je biti drugačen in kako pomembna sta glas in zgodba branda, ki vas povezujeta z vašim “plemenom**”?


Pri 4 letih sem vedela samo, da si želim igrati violino in plesati balet. Z baletom se ni izšlo, z violino je šlo bolje. Ko sem zrasla, sem presedlala na violo in se družila z njo vse do vrat glasbene akademije, ki jih nisem nikoli prestopila.

Sem se pa v 15. letih igranja v godalnem in komornem orkestru … in v kvartetu, naučila, poslušati in slišati.

Naučila sem se slediti navodilom in voditi ter oceniti, kdaj je nujno treba narediti po svoje …

Naučila sem se “v nulo” vedno oddelati in odigrati svoj del partiture, pa če še tako majhen (picikato podlaga viol, pod violinskim solom Vivaldijeve Zime na primer) – ker vsak delček je pomemben za končen vtis.


Pa ne tiste, ki prijemajo, se rokujejo, rišejo in gnetejo … ampak »roke« z ozkim o-jem. Ko rok postavim(o), se ga držim(o). Enako velja za dogovore.


Moja pot ovinka naprej. Vloge, v katere vstopam, si sledijo in vsaka me obogati in izgradi, vsaka obrusi še kakšno mojo faseto.

Podobna sem vam … podobna sem – tebi.

Lovim čas, čeprav ga je za vse dovolj. Bojim se smrti, čeprav vem, da je mehka in mirna, ko ji prideš blizu. Hrepenim po ljubezni, čeprav je moje življenje prepojeno z njo.

Verjamem …

… verjamem v ljudi in brande, ki so zvesti sebi, svojim vrednotam in “svojemu plemenu” in verjamem, da dober dizajn spreminja svet na bolje.

… verjamem, da so za dobro življenje (ljudi in brandov) pomembni strast do tega kar počnemo, sočutje in radovednost.

… verjamem, da izjemen dizajn ni rezerviran za izbrance in bogate milijarderje, in da si vsakdo zasluži imidž, dizajn, embalažo, … ki so videti svetovno, tako da lahko stopijo ob bok velikanom v svoji panogi.

… verjamem, da ima vsak svojo edinstveno zgodbo, ki jo je vredno povedati svetu.

… verjamem, da je življenje boljše zaradi kave, čokolade in psov … in filmov Tima Burtona.

… verjamem v humor, kot orodje za kreativno viharjenje možganov.

Rada …

… rešujem skandinavke in luščim pražene bučnice.

… kupujem flance in vrtnarim brez rokavic … in bijem bitko z rdečimi lazarji (#no_pasaran💪!!)

… imam zvok škržatov na Lokrumu, ki preglasijo glasove ljudi.

… imam tišino jutra medtem, ko sprehajam naše pse

… imam obdobje Bauhaus in hiše A. L Wrighta, Geminianija, sire in kavo (črno in grenko).

… kupujem in berem knjige natisnjene na papir; enako velja za časopise.

Ste pripravljeni na korak, ki vas bo postavil ob bok najuspešnejših v vaši branži?

Kontaktirajte me in dogovorimo se za srečanje ob kavi – v živo ali pa na daljavo.