Veliko mi pomeni, da je mojim naročnikom v vsakem trenutku jasno zakaj nekaj počnemo in kateri koraki nas bodo pripeljali do cilja. Zato uporabljam sistem gradnikov za vse moje storitve.
 
Vsak gradnik je točno določen del procesa, ki ga moramo predelati,  da dosežemo želene rezultate.

Naročnik – vi, ste seznanjeni z vsakim naslednjim korakom in ga tudi odobrite, preden nadaljujemo z delom.
 
Pomembni so mi vključenost, komunikacija in transparentnost, zato na tak način tudi delam.
 
Če ste že kdaj sodelovali s kakšno brand in/ali oblikovalsko (oglaševalsko) agencijo, boste verjetno ugotovili, da je proces FormingBrands bolj “lean”, dobro definiran, sodelovalen in praktičen.
 
Komunikacija je proaktivna – vnaprej veste, kakšen bo časovni načrt projekta in kaj so glavni mejniki.
 
Na strateški ravni pa se, kot butična agencija za oblikovanje in blagovne znamke, osredotočam na to, kar je najboljše za vas in vašo blagovno znamko, da boste uspešni pri izpolnjevanju zadanih ciljev.
 
Med postopkom oblikovanja in postavljanja brand strategije vas naučim, kaj je blagovna znamka, kako jo upravljati in kako uspešno graditi ugled vašega podjetja.

Vem, da je prihodnost rokah ljudi, ki vodijo s strastjo, prijaznostjo in sočutjem.

Verjamem v to, da si vsak brand zasluži imidž in strategijo, ki sta videti svetovno in da lahko parirajo velikanom v svoji panogi.

Zato želim aktivno podpirati tiste, ki sprejemajo tak način dela in krepiti njihovo poslanstvo … želim da njihovi brandi “dobijo krila” in presežejo pričakovano.

Moji naročniki so motivirani podjetniki in podjetja, ki iščejo nov način blagovnega znamčenja (brandinga) in rasti za svoja podjetja (brande).

Delam projekte po meri. Osnova “brand coachinga” je vedno ista, vendar jo prilagodim tako, da dobite točno tisto, kar vi potrebujete – ne maram generičih “kopipejst” stvari.

To pomeni, da bomo tesno sodelovali – zato se moramo prepričati, da “dobro pašemo skupaj” preden začnemo.
To se začne tukaj.

Veliko marketinških agencij trdi, da se ukvarjajo z blagovnimi znamkami.

jaz se ne ukvarjam z brandi, ampak to živim.

Vem, da ima vsaka blagovna znamka, vsako podjetje, vsak posel svojo dušo.

Vem, da je meja med podjetnikom in njegovim brandom nevidna – delita si NDK.

Vem, da mora biti blagovna znamka pristna, resnična in iskrena, brez neumnosti in pleteničenja.

Vem, da mora izraziti tisto, kar je vaše bistvo, in se povezati z vašimi ljudmi, ki vas morajo slišati.


Brand ni samo nabor barv ali “dvakrat-poklikaš-logo”… Če je to tisto, kar iščete, ne bom dobra izbira za vas.

Imela sem priložnost delati z različno velikimi podjetji, iz mnogih branž – od industrije, tehnično-proizvodnih podjetji, HoReCa, živilska industrija do podjetji, ki nudijo podporne storitve drugim podjetjem (coachi, računovodstvo, poslovno in finančno svetovanje, …).
 
Ugotovila sem, da lahko največ dam tistim blagovnim znamkam in podjetjem, ki veliko osebno komunicirajo s svojimi kupci in jim prinašajo individualizirane (custom-made) rešitve – so v B2B poslu.

Veliko mi pomeni, da za sabo pustim nekaj dobrega za zanamce (odkar sem babica, še toliko bolj) … zato delam s podjetji v katera verjamem in sem z njimi na “isti valovni dolžini”

Moje poslanstvo je, da zagovarjam in podpiram tiste brande, podjetja in posameznike, ki so pripravljeni in željni biti drugačni od povprečja.

Takimi, ki si upajo izstopiti iz tega “poklumpanega” vrtiljaka in želijo zavrteti svojega – takšnega, kjer so lahko popolnoma “svoji”, in brez opravičevanja, pristni.

Jaz sem povsod! …. kjer je internetna povezava.

Moj sedež je v Celju, a lokacija že dolgo ni ovira za moj doseg.
 
S pomočjo spletnih orodji uspešno sodelujem z naročniki iz cele Slovenije, *iz držav bivše države in tudi drugod po svetu.


*tekoče govorim hrvaško in srbsko (da, to sta dva jezika 🤓 ), nemško in seveda angleško.

Marketinške agencije oblikujejo, načrtujejo in upravljajo marketinške kampanje. To so aktivnosti namenjene temu, da pritegnejo pozornost strank tega podjetja in pridobijo leade (potencialne stranke).
 
Moje delo – butična brand agencija, je zagotoviti smernice za vse, kar podjetje počne; tudi za marketinške kampanje.

Lahko bi rekla, da je to kar počnem jaz, “nadrejeno”** marketingu.

** rečem pri polni zavesti in riskiram gnev kolegov v marketingu – seveda ne gre za nad/pod rejenost nikogar nikomur, ampak za sodelovanje in svežo, neobremenjeno perspektivo.

Brand strategija daje namreč smernice tudi za način poslovanja podjetja, usposabljanje zaposlenih in interakcijo s strankami.
 
Čeprav razvijam tudi kreativne koncepte za marketinške kampanje, je moj primarni fokus oblikovanje in brand strategija – kako razviti načrt za izboljšanje vašega ugleda in ustvarjanje dolgoročne dodane vrednosti za vaše stranke.
 
Ko imamo načrt (brand strategija), lahko vašo blagovno znamko predstavimo svetu z dobrimi marketinškimi kampanjami in ciljanim oglaševanjem.

Brand je nekaj kar ne moremo prijeti v roke in stehtati ali nalepiti na zid. Brand je kako vas ljudje dojemajo.
 
Blagovna znamka ima “glas in stas”.

… pomembno je s kakšnim tonom nagovarjate svoje kupce in kako izgledate.

Oboje je življenjskega pomena za pozicioniranje branda na trgu.

Tako (p)ostanete prepoznavni in drugačni od drugih podobnih v vaši branži.

Brand strategija združuje

vse kar počnete,

– zakaj to počnete,

– zakaj so vam določene stvari pomembne (in druge ne),

za koga jih počnete in zakaj so njim pomembne;

brand strategija je načrt za pot naprej.
 
Namen brand strategije je opredeliti vse kar sem zgoraj navedla zato, da boste lažje držali svoj fokus, dosledno komunicirali s trgom in stabilno rasli.

Brand strategija je vaše glavno orodje pri sprejemanju poslovnih odločitev,  od dodajanja novega izdelka ali storitve, do tega, kako se vaši zaposleni obnašajo in ravnajo z vašimi strankami.

Brand strategija ni žakelj cementa ali kila kruha, da bi lahko nanjo nalepili uniformirano ceno.


A tukaj je 7 vprašanj, ki vam bodo pomagala začutiti vrednost brand strategije:
 
1. Vrednost stranke, ki je povezana z »življenjsko dobo stranke«: Ali morate za rast svojega podjetja (poslovanja) imeti stalne, stare stranke?
 
2. Priporočila: Ali so priporočila “od-ust-do-ust” velik (mogoče celo glavni) način kako prihajate do novih strank?
 
3. Dojemanje: Ali vaše stranke sprejemajo svoje nakupne odločitve na podlagi tega, kaj si mislijo o vas? Jim je pomemben vaš renome?
 
4. Zaupanje: Ali je pomembno, da vam vaše stranke zaupajo, da jim boste zagotovili, kar iščejo?

5. Rast: Si želite širiti in odpirati nove trge? Ste pripravljeni razširiti vašo ponudbo?

 6. Za spremembo ni alternative: Veste, da morate nekaj spremeniti, se re-pozicionirati, pa ne veste kje začeti?

7. Kadrovanje: Vas frustrira, ker so zaposleni ne motivirani in čutite, da niso pripadni podjetju?

Če je odgovor na katero koli od teh vprašanj pritrdilen, potem brand strategijo potrebujete. da investirate v svojo blagovno znamko oz. v svoje poslovanje.

Kako zelo bi vašemu poslu koristil bolj prepoznaven imidž, boljši ugled in, če bi vaše stranke imele boljšo nakupno (uporabniško) izkušnjo z vašim podjetjem?
 
Ljudje ne zaupajo oglaševanju; ljudje zaupajo ljudem. Namesto da se osredotočate na komuniciranje koristi, ki jih prinašate stranki (oglaševanje), se raje posvetite temu, kako vaše stranke razmišljajo o vas, kako vas občutijo in kako dojemajo vrednost, ki jim jo prinašate (brand strategija).
 
Brand strategija je pomembna za podjetje, ker je načrt za pomoč pri sprejemanju odločitev, pri pravilnem strateškem pozicioniranju na trgu in pri razlikovanju od konkurentov.
 
Brand strategija je pomoč pri doslednosti v komunikaciji in pomaga podjetjem izboljšati izkušnje strank. Vse to so delčki, ki gradijo dodano vrednost za stranko in njeno uporabniško izkušnjo. Če bodo zadovoljne, vas bodo priporočile naprej.

To je ajnfoh. NA VSE. Pri prav vseh odločitvah morate razmišljati, ali se ujemajo z vrednotami in identiteto vašega branda.
 
Brand je tisti, ki določa, kako se podjetje obnaša in kako izgleda, kako deluje navzven.
 
Ko si pri odločanju pomagate z brand strategijo, boste vedeli, ali vaša dejanja pomagajo ali škodujejo ugledu vašega podjetja, torej ugledu vašega branda.
 
Z vami sodelujem pri iskanju ustvarjalnih rešitev za dosego vaših poslovnih ciljev, ki so v skladu z dušo in karakterjem vašega branda.
 
Čeprav sem specialistka za imidž – za grafično oblikovanje, pisanje besedil, ilustracijo in fotografijo, to ni konec moje kreativnosti. Če si nekaj lahko zamislite, lahko to razvijem in ustvarim.

Ko razvijam vsebine s katerimi bom podprla vaš brand (dizajn, copy, storyteling, …), se osredotočam na osnovne elemente vašega branda in na vaše cilje, ter upoštevam, kaj vas bo povezalo vašo publiko.
 
Vse odločitve sprejemam premišljeno in z obzirom na to, da vaš brand predstavim dosledno in skladno z vašimi vrednotami, vizijo in poslanstvom.
 
Vse, kar počnem, je strateško. Nič ne počnem na slepo, v upanju, da “se bo izšlo”. To je način, kako boste organsko rasli in način kako se bodo vaše stranke dolgoročno povezale z vami  
 
Opazili boste povečanje “engagementa” (angažiranosti) strank, več bo priporočil »od ust do ust« in, nenazadnje, več bo dolgoročnih odnosov s strankami in več zaupanja.

Imam malo omejitev glede tega, kaj ustvarjam za svoje naročnike, vendar redko prevzamem projekte brez predhodnega dela na brand strategiji in brez oblikovanja vizualne  identitete blagovne znamke.

Sem certificirana brand strateginja, specializirana za oblikovanje brand strategij, ki delujejo, za  oblikovanje identitete blagovne znamke in izvedbo & aktivacijo branda.

 
Razpon mojih storitev je velik: grafično oblikovanje, oblikovanje uporabniške izkušnje (UX) – na spletu in v živo (ne boste verjeli kakšne rezerve odkrijem pri obrtnikih), oblikovanje tiskovin, embalaže, prodajnih mest (POS),  oblikovanje štandov (razstavnih prostorov za sejme), spletno oblikovanje, video produkcija, brendirani videi, fotografija, ilustracija, pisanje scenarijev (story-boardow), smernice za prodajne klice, sporočila za javnost, prodajna sporočila, ob tem tudi predavam in prirejam delavnice na posamezne teme povezane z blagovnimi znamkami.

Moj pristop je strateški in vse kar delam, počnem z namenom … nič “na slepo”, ker ne znam “leteti IFR” (če nisi pilot, #pogooglaj 😉). Prav zato sem bolj vsestranska, hitra in fleksibilna v primerjavi z večino drugih ustvarjalnih ekip v večjih agencijah.

Prišli boste do prijavnega obrazca z nekaj vprašanji. Moje delo je zelo angažirano – veliko sebe dajem mojim naročnikom in, če “ne kliknemo”, zgubljamo dragoceno energijo. Sprejmem le stranke, s katerimi se resnično povežemo in s katerimi si delim vrednote. Lahko se PRIJAVITE TUKAJ in izpolnite nekaj preprostih vprašanj da preverimo, kako kompatibilni smo.
Kmalu se vam oglasim.

Cena je odvisna tega, kaj potrebujete. Nekateri moji naročniki sodelujejo z mano projektno, drugi na podlagi mesečnega pavšala. Plačilni pogoji so prilagodljivi – lahko tudi na obroke. Verjamem, da je vlaganje v brand prav to – investicija v sredstvo, ki bo vplivalo na vaše končne rezultate, vašo ekipo in vašo kulturo znotraj podjetja. Po mojih izkušnjah se vsak evro, ki ga investirate v brand, dolgoročno obrestuje – ima dolgoročni učinek in visoko dodano vrednost.

Na kratko: Ne.
Čeprav vem, da morda komaj čakate, da začnete, je naš proces izpopolnjen skozi leta in je namensko zasnovan za doseganje najboljših rezultatov.
Izbiramo kakovost pred količino in hitrostjo, namensko sprejmemo le omejeno število strank letno, da lahko zagotovim vso pozornost in osebno izkušnjo. Minimalni čas za projekt revitalizacije (prenove) ali pa gradnje nove blagovne znamke je 3-4 mesece.

Grafično oblikovanje je druga zgodba – to so krajši projekti.

FormingBrands-LanaStojanZavasnik-graficno-oblikovanje-in-brand-strategija

Kdo je FormingBrands

Hej! Jaz sem Lana in oblikujem brande, ki (pre)oblikujejo svet. Sem manifesting generator in moj element je voda – nora kombinacija; kreativna empatka z enciklopedičnim znanjem, na 20+ let izkušenj. Kava?

celostna grafična podoba

Moje delo

Vsak moj projekt je unikaten, proces dela pa je zelo sistematičen in jasen. Jasnost mi pomeni skoraj toliko kot spoštovanje edinstvenosti vsake moje naročnice in naročnika.

Kako delo z menoj doživljajo moje stranke:

Ste pripravljeni na korak, ki vas bo postavil ob bok najuspešnejših v vaši branži?

Kontaktirajte me in dogovorimo se za srečanje ob kavi – v živo ali pa na daljavo.