Pregled spletne strani


Dobra spletna stran pomaga dosegati poslovne cilje

Srečanje 1-na-1 je osredotočeno na vašo spletno stran:

  • kako je usklajena z vašo blagovno znamko,
  • kako lahko izboljšate njeno sporočilnost in
  • kako boste začeli generirati leade (potencialne stranke).


Ponudba 612 € 306 € je časovno omejena in velja za rezervacije do vključno 21. decembra 2024.

Dobra spletna stran je jasna, vizualno privlačna in učinkovita

TAKŠNA SPLETNA STRAN VAM POMAGA DOSEČI POSLOVNE CILJE!


Če vaša spletna stran tega ne izpolnjuje, če se zdi zastarela, dolgočasna ali nejasno podaja informacije, ali pa ste preprosto obtičali in ne veste kako se lotiti prenove, potem je ta strateški pregled spletne strani kot nalašč za vas!

Vaša spletna stran je vaše ogledalo. Da pritegne prave stranke, mora biti jasna.

Pomembno je tudi, da je spletna stran všeč vam in, da jo ponosno delite s svetom. Če trenutno še ni takšna – brez skrbi, tu sem, da vam pomagam!



Odklenite potencial svoje spletne strani in naredite trajen vtis. 

Tu sem, da s svežimi očmi in strokovno pregledam vašo spletno stran, svetujem in pomagam kako strateško postaviti vsebino.

Poskrbim, da so sporočila jasna in zagotovim, da vaša vizualna podoba resnično poudari bistvo vaše blagovne znamke.

Trg je zelo konkurenčen, spremembe se odvijajo hitreje kot kadarkoli prej. Zato je izjemno pomembno, da je vaša spletna stran čim bolj učinkovita. Tako profitira vaša blagovna znamka in vaš posel.


Na ta način boste dvignili svojo prepoznavnost ter omogočili rast – in prav to je glavni cilj tega pregleda.

FormingBrands-kreativno-oblikovanje-blagovnih-znamk_PNG
  • ne pomaga vašemu poslu
  • ne sporoča tistega kar si želite o vaši blagovni znamki
  • spletna stran ni kot bi morala biti, vendar ne morete ugotoviti, kaj točno ni ok
  • ne deluje – obiskovalci vas ne kontaktirajo in stran ne generira novih leadov
  • potrebujete osvežitev strani ali premik v drugačno smer
  • si želite, da jo pregleda strokovnjak za blagovne znamke, vizualno komunikacijo in uporabniško izkušnjo (UX), da vidite kako lahko stran dodelate in nadgradite
  • ste že začeli izdelovati spletno stran, vendar se projekt nikamor ne premakne 
  • ste obtičali in vam je sama misel, da se morate ukvarjati z besedili, izborom fotk in ostalim kar tak projekt zahtev, nočna mora
  • veste, da rabite novo spletno stran, a nimate ne načrta niti ne veste, kje in kako začeti … pol tega kar vam pripovedujejo izdelovalci spletnih strani, pa niti ne razumete (in niste edini, ki jih ne!)
  • Iščete nekoga, ki bi vam oblikoval spletno stran a se (še) niste posvetili vsebini – predvsem sebi in svojemu ciljnemu občinstvu.

Imam veliko izkušenj v digitalnem svetu – a spletnih strani (razen zase) ne oblikujem.

Sodelujem pa z izjemnimi strokovnjaki na področju oblikovanja spletnih strani, od enostavnih »one-pagerjev«, do kompleksnih spletnih trgovin, na katere vas bom napotila, ko boste za to pripravljeni in če boste to želeli.

Kako poteka pregled spletne strani?

Zelo mi je pomembno, da so moji naročniki zadovoljni s projekti, ki jih  delam zanje. Zato je pomembno, da sodelovanje začnemo s pravimi pričakovanji.

pregled spletne strani - oko, ki gleda skozi lupo in pregleduje

Kaj se zgodi, ko se odločite za pregled spletne strani in rezervirate svoj termin:

Priprava na pregled

Po plačilu prejmete povezavo, kjer si boste rezervirali termin našega srečanja in do vprašalnika, ki vam bo pomagal, da se pripravite na naše srečanje.

Poglobljeni pregled spletne strani, 1-na-1

(75 minut, individualno srečanje na daljavo – zoom) 

Glede na to kaj si želite in potrebujete, se bomo posvetili in osvetlili:

  • koncept in cilje vaše spletne strani,
  • postavitev in dizajn,
  • strukturo strani,
  • sporočila in slike,
  • možne ontegracije z zunanjimi orodji, s katerimi boste podprli vašo spletno stran in pomagali uresničiti poslovne cilje.

Analiza in akcijski načrt

Po koncu srečanja boste prejeli analizo obstoječega stanja in jasen akcijski načrt, ki vam bo pomagal pri izvedbi sprememb.


Ko boste izvedli predlagane spremembe na strani, vas vabim, da delite povezavo do strani z mano in poslala vam bom moje mnenje in vtis o strani po prenovi. Idealno je, da to opravite v treh tednih po našem srečanju.

Če želite, da vaša spletna stran “dela” to kar mora, mora biti jasna in prepričljiva.

Zavedam se, da so časi za številne podjetnike težki.

Zato sem ceno tega pregleda oblikovala tako, da boste dosegli kar najhitrejši ROI … donos na investicijo in, da bo odločitev za vas čim lažja.

*Funkcija spletne strani je predstavitev vašega branda, vašega podjetja in prodaja – konkretna, če gre za spletno trgovino, ali pa generiranje leadov, vzpostavitev (prvega) stika z vašim potencialnim kupcem.

Ponudba poglobljenega pregleda vaše spletne strani je omejena in velja le do 21. decembra 2024.



Pogosta vprašanja:

Odlično vprašanje! 

Ne, ni treba. Namen te ponudbe je pomagati pripraviti vašo spletno stran za naslednje leto. Pregled spletne strani naročite sedaj in rezervirate termin, ki je lahko tudi v začetku naslednjega leta, če vam tako bolj ustreza! 

Ne.

Vse spremembe ali prilagoditve, ki jih bomo skupaj zasnovali, bo na stran vnesel vaš spletni oblikovalec, ali pa vi sami.

Da, seveda. 

Če je kdo, ki mora biti vključen v ta proces, je smiselno, da se nam pridruži.

Po rezervaciji termina boste prejeli vprašalnik, ki vam bo pomagal pripraviti se na srečanje in zagotoviti, da bomo čas čim bolj učinkovito izkoristili.

Ne bom.

Na vas je, da boste sami pravočasno in skladno z zadanimi cilji izvedli strateške spremembe na vaši spletni strani. Po zaključku našega srečanja vas ne bom dodatno spremljala ali vas spodbujala, ker nisem coach za poslovno rast in odgovornost.

Ta ponudba vključuje podajanje strokovne povratne informacije. Ko izvedete spremembe na spletni strani, mi lahko pošljete povezavo do vaše spletne strani in/ali morebitna vprašanja, ki so se pojavila, in pripravila vam bom sporočilo z odgovori. 

Če se vam zdi, da potrebujete dodatno podporo pri izvajanju tega, kar smo se dogovorili, če želite poglobiti svoj brand, ali če bi želeli, da ustvarim smernice za vašo blagovno znamko, da kreativno vodim fotografiranje (za vašo spletno stran in druge promocijske materiale), ali vam ponudim mentorstvo pri brandingu (razvoju blagovne znamke) in poslu – v vse to lahko investirate in to vam lahko ponudim.

Z veseljem se lahko dogovorimo o nadaljnji podpori, ki vam jo lahko nudim za vaš brand.

Ker gre za enkratno srečanje in časovno omejeno ponudbo, je ob rezervaciji potrebno nakazati celoten znesek, da si zagotovite in rezervirate termin.

Sprejemam plačila s kreditno kartico preko gumba »rezerviraj zdaj« ali po želji preko računa in bančnega nakazila (pišite mi, če želite to možnost!). 

Rezervirajte svoj termin pregleda vaše spletne predstavitve zdaj, in začnite novo leto močnejši!

Investicija v takojšnjo osvežitev vaše spletne predstavitve je 612 € 306,00 €*