Kako narediti brand strategijo B2B podjetja
Home » Blog » brand strategija » Kako narediti brand strategijo B2B podjetja (ki dejansko deluje)

Kako narediti brand strategijo B2B podjetja (ki dejansko deluje)


Samo “prepleskati fasado” aka brand refresh / osvežitev branda?
To ni strategija.

Uporabljati generične slogane in dizajne?
To je konformizem.

Delati marketing “na uč”?
To je kockanje.


Če res želite vedeti, kako narediti brand strategijo B2B podjetja, ki bo podpirala rast, prodajo in prepoznavnost, vam mora biti nekaj jasno:


Brez da razumete kaj in kdo podjetje je, za koga obstajate in kam želite priti, boste še naprej tapkali v temi.

Brand strategija je tisti “zemljevid”, brez katerega marketing, prodaja in razvoj podjetja sicer vozijo… ampak na slepo.

To pa ni samo tvegano (blago rečeno), je tudi (precej) drago.


Če vas zanima, kako narediti brand strategijo B2B podjetja, najprej poglejmo 4 razloge, zakaj je to sploh pametno:


#DEJSTVO: Podjetja z jasno brand strategijo so do 33 % bolj učinkovita v marketingu (in prodaji).
(Vir: Lucidpress – State of Brand Consistency Report)



#DEJSTVO: Eden največjih izzivov prenosa podjetja je pomanjkanje skupne vizije in strukturirane komunikacije.
(Vir: Deloitte – Family Business Report)

Brand strategija je tudi orodje za notranjo kulturo podjetja – še posebej v družinskih podjetjih.


#DEJSTVO: Zaupanja vredne blagovne znamke hitreje pridobivajo in ohranjajo strateške partnerje.
(Vir: Edelman Trust Barometer)


V B2B svetu štejejo odnosi. Brez prepoznavne blagovne znamke, ki ima čvrste temelje* ste le še eden izmed mnogih ponudnikov.

* Kako močan je vaš brand lahko preverite v 4. minutah, tako da rešite TA KVIZ.


A gre brez brand strategije?

Seveda gre.
Tako kot se lahko po dalmatinskih mestecih vozite s kombijem … brez GPS-a.
Bo šlo. Samo vprašanje je, v kolikih slepih ulicah boste »trebuh not vlekli« in na špegle vzvratno vozili.


➖ Ko vidite priložnost za rast, pa je ne znate izkoristiti.
➖ Ko iščete odgovor na: kdo smo, zakaj obstajamo, za koga smo, kaj nas loči od konkurence? ... pa se vam vam odgovori kar naprej izmuznejo
➖ Ko imate občutek, da se v marketingu nič ne pozna – ne glede na trud in denar.


Če ste se našli v katerem od teh scenarijev, potem je čas, da razmislite, kako narediti brand strategijo B2B podjetja  po meri vaše panoge, kulture in ambicij.


  1. Izstopali boste na pravi način – postanete prepoznavni, nepozabni.
  2. Samozavest  – ker veste, kaj in zakaj komunicirate in koga nagovarjate.
  3. Privlačili boste prave stranke – tiste, ki vas razumejo in cenijo.

In najpomembneje:
Ljudje zaupamo ljudem, ne oglasom:

Dobra brand strategija vam pomaga, da gradite zaupanje – sistematično.


Brand strategije oblikujem v živo, individualno, po preizkušenem sistemu FormingBrands.

Na delavnicah vas vodim čez cel proces.

Naučim vas

➖ da se poslušate,
➖ da gledate dlje od horizonta in
➖ da začenjate prepoznavati priložnosti tam, kjer jih do sedaj niste.


➖ v kaj verjamete,
➖ kaj razlikuje vaše podjetje od konkurence,
➖ kdo so vaše TOP stranke,
➖ in kako definirati in “vzljubiti” svojo nišo.


Ko postavimo temelje, oblikujemo strateški načrt, ki vam pomaga:
držati fokus,
➖ sprejemati pametne odločitve,
➖ in usklajeno komunicirati navznoter in navzven.


Najboljše brand strategije za B2B podjetja so kratke, konkretne in uporabne. A4 list, popisan z obeh strani je povsem dovolj**

Ne potrebujete PowerPoint / v-trdi-vezavi-100-strani. Potrebujete orodje, ki vas pelje naprej.


Srečajmo se – popolnoma brez obveznosti in raziščimo, kako vam lahko pomagam zrasti.

Medtem, ko razmišljate ali bi se slišali z mano ta teden ali raje naslednji, preverite kako močan je vaš brand v tem trenutku. To lahko ugotovite hitro. V 4. minutah. Tako da poklikate kviz, ki sem ga oblikovala z mislijo na podjetje kot je vaše.